Rekomendacja: Sprawdź co Twoi klienci kochająDowiedzenie się, co twoi klienci kochają w twojej firmie i produktach, to świetny sposób na ulepszenie twojego biznesu. Pomoże Ci to stworzyć lepsze doświadczenia dla Twoich klientów, co zaowocuje szczęśliwszymi, bardziej lojalnymi klientami. Prosząc o rekomendacje od swoich klientów, będziesz w stanie uzyskać szczere informacje zwrotne na temat swoich produktów i usług oraz dowiedzieć się, co klienci kochają o swojej marce.

Wysyłaj e-mail z podziękowaniami natychmiast po każdym wywiadzie

Jeśli przeprowadzasz wywiady z wieloma klientami, będziesz chciał wysłać maila z podziękowaniem zaraz po zakończeniu każdego wywiadu. To pomoże Ci pozostać zorganizowanym i sprawi, że klienci poczują się docenieni. Daj klientom znać, że aktywnie zbierasz rekomendacje i że doceniasz ich czas i szczerość. Dzięki temu klienci poczują, że ich opinie i wkład są cenne dla Twojej firmy. Jeśli nie masz oprogramowania do zbierania rekomendacji, możesz użyć prostego arkusza Google do zbierania informacji.

Nie poprzestawaj na jednym wywiadzie; zaplanuj kilka z wyprzedzeniem

Jeśli chcesz zebrać jak najwięcej rekomendacji, będziesz musiał przeprowadzić wywiady z wieloma klientami. Możesz chcieć zaplanować kilka sesji wywiadów z wyprzedzeniem. Pozwoli Ci to zaplanować pracę i upewnić się, że nie zostaniesz w tyle. Da Ci to również czas na przejrzenie każdego wywiadu, zrobienie notatek i zaplanowanie kolejnych ruchów przed następnym wywiadem. Możesz odkryć, że chcesz przeprowadzić wywiad z niektórymi segmentami swojej bazy klientów więcej niż inni. Jeśli tak, można zaplanować wywiady z wyprzedzeniem, które są specyficzne dla tych segmentów.

Dowiedz się, co klienci kochają w Twoich produktach, usługach i firmie. Pomoże Ci to stworzyć lepsze doświadczenia dla klientów i sprawi, że będą wracać po więcej. Kiedy klienci będą mogli wyrazić swoje szczere opinie na temat Twojej marki, produktów i usług, będziesz w stanie zapewnić im jeszcze lepsze doświadczenia w przyszłości.